dilluns, 27 de febrer del 2012

Deixem BUenos Aires per anar cap a Vera!

I finalment... Vera! Aquest es el poble on estare els proxims 4 mesos!! Des de BUenos Aires es un viatge de mes de 10 hores en bus, que vam fer de nit, aixi vam aprofitar x dormir i fer mes curt el viatge! :P Els dos ultims dies a BUenos Aires van ser estressants! el dia 25 tot el dia formacio amb les responables del projectes, a la nit una mica de festa a l'hostal mateix i el dia seguent visita a la plaza de mayo, el mercat i altres coses importants de la ciutat, fer maleta i a les 10 de la nit agafa el bus cap a Vera! una mica a tope tot plegat pero molt i molt be!! :D

La veritat es que tot esta passant molt de pressa.. tinc la sensacio que quasibe no tinc ni temps de pensar.. nomes senti senti senti.. i el meu cap te dificultat per ordernar les impressions, sentiments, etc. Es una sensacio increible!! Ara que ja m'instalu definitivament tindre un moment de pausa per assumir tot el que estic visquen, perque realment es dificil fer-ho aixi de cop!! ;P

Avui aqui es festa i no es treballa.. aixi que tenim tot el dia x descansar.. visitar la ciutat.. etc! sera un plaer x estar a tope x comensa dema amb els nanus! :D

B seguire informant!! ;) petons!

1 comentari: