divendres, 24 de febrer del 2012

Viatge i 1er dia a Buenos Aires!! ;)

El viatge.. que dir del viatge!! Llarg.. pesat.. confus.. liat.. ple de dubtes.. Crec que ahir vaig canviar 40 o 50 vegade d'estat d'anim!! Molta emocio primer.. plors despres.. moments de voler fer-se enrera.. buf! un munt de sensacions pero finalment el control emocional es va imposar i vaig arribar a bon port! ;) Sortida de Barcelona puntual, canvi d'avio a Madrid i sortida de Madrid amb les d'una hora de retard!! L'arribada a l'aeroport de Buenos Aires va ser molt tranquila, es un aeroport petitot i de seguida vaig troba la companyia de "taxis" que volia agafar (es diu Manuel Tienda de Leon). Despres de mes de mitja hora de donar voltes vam trobar el lloc! Es una casa de voluntaris que pertany a una organitzacio internacional que es diu Mensajeros de la Paz (el nom espanta una mica, pero es veu ke ara ja no es religiosa, ho era en un inico pq va ser fundada x un sacerdot!) Hi ha un noi (super wapu, cal dir-ho!!!! :P) que treballa x la organitzacio i viu i s'ocupa de la casa, atendre els hostes etc. NOmes de senti el taxi va sortir a rebrem!! sabia el meu nom i la meva edat i tot!! hehehehe. Avui he conegut a dos alemanys molt happies ke estan com a voluntaris i viuen tambe a la casa. I a la noia francesa que tb estara am mi a Vera, que ha arribat avui al mati! es diu selena i crec ke surt a alguna fotu! :P un cop ha arribat hem anat a dina empanadas i hem anat a visitar el barri de Boca. Ha estat impressionant! lambient que es respira a la ciutat i al barri en concret e dificil de descriure.. Es una barreja entre decadencia i modernitat.. entre urba i rural.. Es força "ordenada" pel que m'esperava! La circulacio es caotica, ja que aqui no hi ha ni carrils dibuixats al terra i els semafors en vermell son simple decoracio! Pujar al bus urba es tota una experiencia de risc! hehehehe. Dp hem anat a comprar, hem fey una mica d supa i ara, dp duna dutxa relaxant, me posat a escriure un xic i aviat cap a dormir! ;) Nomes puc dir que encara es fa dificil assimilar ser aqui! Tot va molt rapid.. es molt intens.. buf! tinc la sensacio que en qualsevol moment depertare i sere al meu llic de girona o la bisbal.. i tot haura set un somni (com a vegades m'havia passat!) Crec que de moment esta sent molt mes del que podia haver imaginat! es un espiral de sensacions gegant ke de moment no deixa descansar el cap i que m'omple la pell de noves emocions a cada minut! es com un bany tremendu de sentiments que penetren sense deixa massa espai x respirar..! S'omplen els ulls d'imatges, les orelles de sons, el nas d'olors, les mans de textures, .. Tot es ple d'una lluminositat especial i sobretot de molts colors! Malgrat la deixadesa que es pugui palpar, el color no falta x enlloc!!
He de fer mencio obligada a un fet que esta passant arfa mateix i que m'ha semblat digne de mencio!! Els dos argentins de la casa i els alemany s'han muntat un cinema a la fresca a la terrassa, amb un projector i una paret! impressionant! :)) Ja m'havien advertit que eren capaços d'inventar coses increibles! :P
B per acaba la cronica nomes tornar a donar les gracies a tothom que ha estat i esta al meu costat en aquests moments tan especials, tothom que d'una manera o altre n'ha set i en vol ser particep! sense vosaltres no seria tan especial!! :DD
Una abraçada enorme a tots! bona nit! ;)

1 comentari:

  1. Buaaaaaaaaaaaa!!! Que guai nena! Quina enveja!!

    Gas a fons, que això serà la rehòstia! Molts de petons!!!

    ResponElimina