dimecres, 22 de febrer del 2012

la nit abans... se que el que deixo es molt, pro el que m'enduc de tots i cada un de vosaltres es molt mes! :)

Aqui.. la nit abans de marxa.. no se com dir ni com organitzar el que sento... una gran barreja d'emocions i sensacions contradictories i agredolces.. la ilusio de qui comença un nou projecte i la melancolia de qui deixa tot el que li es proper.. Els que em coneixeu sabeu que no es el meu fort expressa el que sento.. pro sabeu que sento, i molt!!

Aquest nou projecte precisament va d'aixo.. de sentir! En el darrer mes he sentit coses com feia molt i molt temps que no sentia! M'he retrobat amb una part emocional que potser feia massa temps que stava adormida..

Us he pogut dir com us estimo.. i he tingut la sort de sentir-me molt estimada!! Com deien a Moulin Rouge "el millor que et pot passar es que estimis i siguis correspos.." Se que sense la vostra força aixo no seria possible i no em sabria capaç d'enfrontar-me a un repte tant gran! Tinc la sensacio que el meu cor ha deixat de bategar per mi i que ho fa una vegada per cada un de vosaltres..

La veritat no se que passara ni com anira tot ni.. brr...! Hi ha infinitat de coses que no se.. i la incertesa a voltes abruma pero a la vegada fa encendre aquella flama de vida.. aquella espurna de qui s'abandona al desti i el rep amb els braços oberts, tot flotant deixant-se guiar pels seus camins.. La veritat recordo haver tingut aquesta sensacio altres vegades, cada vegada que s'acostava quelcom nou i desconegut, pero segueix sent un sentiment dificil de controlar...!

Pensar que dema a aquesta hora estare dormint a 40000 km d'aki es fa estrany... pensar que no sera x un moment si no que sera per mesos encara ho es mes! Sento que quelcom dins meu es quedara ofre, buid, trencat.. perque em mancara una cosa que mai ma mancat fins ara.. VOSALTRES! :)

Per sort les persones som increibles i estic segura que entre tots, i una mica d'ajuda de les noves tecnologies, trobarem la manera de seguir sentint-nos molt aprop! ;)

Donar les infinites gracies a tothom qui ha estat al meu costat en aquest moment tan especial d'una manera o una altra i que ens veiem a la tornada!! :D

PD: esteu convidadissims a venir x suposat!

2 comentaris:

  1. Nenaaaaaaaaaaaa!!! No n'has de dubtar ni un sol moment de l'èxit d'aquesta experiència! Tot allò que viuràs, veuràs i sentiràs t'aportarà tantíssim de nou que sempre t'omplirà al màxim. Un cop més, et desitjo moltíssima sort en tot allò que facis i que ho gaudeixis moltíssim. Potser si te'n vas molt al sud de l'Argentina i mires cap al pol, ens podrem arribar a veure (l'una a cada costat) heheeheheh Molts de petons!!!

    ResponElimina